AVO start nieuwe lessen vanaf januari

do 21 oktober 2021

Ateliers voor Overdag start in januari 2022 met nieuwe lessen. Misschien is het wel iets voor jou!


NIEUW!! Fotograferen met digitale compact camera
Leer jouw camera beter kennen en breng jouw portretten, landschappen en stillevens tot een hoger niveau.
Start: dinsdag 11.01.2022 van 13.30 tot 15.30 uur
5 lessen
Deelname: € 8,75
Lesgever: Robert Boons

Fotograferen met smartphone voor beginners
Wat is een sensor, lens, selfiestick? Hoe maak ik creatieve foto's? Wat is een app?...
Start: donderdag 13.01.2022 van 13.30 tot 15.30 uur
5 lessen
Deelname: € 8,75

Mindfulness
Ontdek hoe je kan leven met echte aandacht voor jezelf en voor de mensen om je heen.
Start: woensdag 12.01.2022 van 10.00 tot 11.00 uur
8 lessen
Deelname: € 14 euro

Cursus photoshop voor beginners
Leer jouw foto’s bewerken op laptop of computer. Basiskennis computer is vereist.
Start: donderdag 13.01.2022 van 13.00 tot 15.15 uur
10 lessen
Deelname: € 17,50

Cursus fotoboek maken
Maak je eigen fotoboek op laptop of computer. Basiskennis computer is vereist.
Start: maandag 10.01.2022 van 9.15 tot 11.45 uur
8 lessen
Deelname: € 14 euro

Je vindt Ateliers voor Overdag in de Jan Davidlaan 9 in Lommel. Ga tijdens de openingsuren gerust eens langs bij onze collega’s Annemie en Inge voor meer info of stuur een mailtje naar avo@lommel.be.

AVO start nieuwe lessen vanaf januari

Ateliers voor Overdag start in januari 2022 met nieuwe lessen. Misschien is het wel iets voor jou!


NIEUW!! Fotograferen met digitale compact camera
Leer jouw camera beter kennen en breng jouw portretten, landschappen en stillevens tot een hoger niveau.
Start: dinsdag 11.01.2022 van 13.30 tot 15.30 uur
5 lessen
Deelname: € 8,75
Lesgever: Robert Boons

Fotograferen met smartphone voor beginners
Wat is een sensor, lens, selfiestick? Hoe maak ik creatieve foto's? Wat is een app?...
Start: donderdag 13.01.2022 van 13.30 tot 15.30 uur
5 lessen
Deelname: € 8,75

Mindfulness
Ontdek hoe je kan leven met echte aandacht voor jezelf en voor de mensen om je heen.
Start: woensdag 12.01.2022 van 10.00 tot 11.00 uur
8 lessen
Deelname: € 14 euro

Cursus photoshop voor beginners
Leer jouw foto’s bewerken op laptop of computer. Basiskennis computer is vereist.
Start: donderdag 13.01.2022 van 13.00 tot 15.15 uur
10 lessen
Deelname: € 17,50

Cursus fotoboek maken
Maak je eigen fotoboek op laptop of computer. Basiskennis computer is vereist.
Start: maandag 10.01.2022 van 9.15 tot 11.45 uur
8 lessen
Deelname: € 14 euro

Je vindt Ateliers voor Overdag in de Jan Davidlaan 9 in Lommel. Ga tijdens de openingsuren gerust eens langs bij onze collega’s Annemie en Inge voor meer info of stuur een mailtje naar avo@lommel.be.